Az első pedálos szerkezet 2003-ban készült el. Az ötlet egyszerű volt, a megvalósítás igényes. A jármű vázaként egy camping kerékpár szolgál, amely alá egy csövekből hegesztett keret készült. Kerekei, csapágyai, tengelyei könnyűek, az emelkedések leküzdésében a jó kondin kívül agyváltó is segít. Fékrendszere komoly, mindkét tengelyre tárcsafékek kerültek, de a hagyományos kontra is működik.

Különös érzés egy ilyen hajtánnyal közlekedni, aki eddig kipróbálta, fülig érő szájjal szállt le a nyeregből. Használat után szétszerelve pedig egy kis autó csomagtartójába is belefér.

2004-ben újabb járgánnyal rukkolt elő a kolléga, mellyel főleg síkvidéki pályákon lehet kényelmes testhelyzetben pedálozni. Egy évvel később újabb ötlet jött, a bringára villanymotor, és három kis akkumulátor került. A fürge kis jármű sebességét motorkerékpárhoz hasonlóan gázkarral lehet szabályozni. Sík pályán 25 km/órás tempóval tud haladni, de emelkedőn sem esik vissza jelentősen a sebessége. Hatótávolsága 30 km körül van, az akkuk lemerülése után természetesen pedálozva is tovább lehet haladni. A fékberendezés itt is komoly, elöl-hátul tárcsákra ható fékbetétek lassítják a szerkezetet.

És még ez sem volt elég, 2006 tavaszán elkészült a harmadik "minihajtány" is. Ezen már nincsenek pedálok, az ülés alatt egy parányi 30 cm3-es rollermotor kapott helyet. A kivitel az előző gépekhez hasonlóan igényes, a komfortot rugózott ülés, automata erőátvitel fokozza. Alkatrészei könnyűek, az egész jármű alig 40 kilós. A váz első része, valamint ülése pár mozdulattal leszerelhető, így szinte egy bőröndbe is belefér ;-).

 vissza