Részletek…

 

A hajtány építése nem lett elkapkodva, csaknem egy évig készülgetett. Főkerete 40x40-es zártszelvény, tengelyei 40 mm-es szerkezeti acélcsövek. A csapágyházak rugózott kivitelben készültek. Kikönnyített vasúti kerekeit egy Aprilia robogóból származó motor hajtja. Vezérlése a szokásos botkormánnyal történik. Biztonsági okokból az első tengely pedállal is fékezhető. Az egykori robogó sztenderéből fordítószerkezet lett kialakítva, melynek segítségével a vezető egyedül is tudja irányba fordítani a járművet. A végáttétel fogaskerekek segítségével módosítható, így a végsebesség 30, illetve 40 km/óra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 vissza